Tisdag

För en gång skull har jag gjort precis det jag sade att jag skulle göra. Och gått upp i tid för att äta frukost. Det har varit en produktiv dag.

Så nu har jag alla sparpengarna på sparkontot, ett nyöppnat konto med ett nytt kontokort som inte är knutet till bankens automater (min bank är fullkomligt idiotisk) och en ny jacka från Mango.

De dåliga nyheterna är att jackan inte var på rea, så nu är jag 80 onödiga pund fattigare. Men jag hade tänkt flytta in i den på heltid så det gör egentligen inte så mycket.

80 sjukt värda pund fattigare, kanske?

Men men. Jag ska ta mig från Starbucks snart. Jag behöver ett skärp, plåster och någon mindre kompress. Jag har fått ett hyllfäste mellan knogarna, och det känns mer än ett sådant litet sår borde göra (högerhanden är typ helt obrukbar just nu), så ja. Plåster.


Kommentarer
Postat av: Mims

Du borde skaffa en läkande salva. Kolla på Boot´s om du inte redan gjort det! Kram

2013-01-23 @ 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback