En resa till Grekland: Dag sex och sju.

Det går inte så bra med min dagliga uppdatering. Jag gör inte så mycket av intresse, tar inte så många bilder och har heller inte tillräckligt med wifi för att lägga upp bilderna. 
 
(Det kom en massa människor och det lille wifit har lite problem)
 
Men jag ligger här, under sol eller vita parasoll och har blivit typ en halv hudton mörkare. Ikväll ska vi ut och äta på en fin restaurang för att fira (sörja?) att det är sista kvällen.
 
Imorgon går planet tillbaka till Skåne sent och på torsag åker jag tillbaka till Stockholm.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mims

När och vart kommer du? Har Matbox leverans så set är bra att veta... För det är på torsdag, eller? Puss

2013-06-23 @ 20:57:51
Postat av: Mims

När och vart kommer du? Har Matbox leverans så set är bra att veta... För det är på torsdag, eller? Puss

2013-06-23 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback