Jag packar.

Eller ja. Jag gör en packlista. Som en välorganiserad, vuxen människa.
 
(Packlistan har allt med pappa att göra och inget med hur jag normalt sätt brukat packa. Jag får resfeber hur jag än gör.)
 
Men i morgon bär det av mot Skåne och Sövde. Och på måndag åker jag, Annika, Beccy och pappa till Grekland tillsammans med Annikas systers familj. Jag insåg typ, precis nu att det faktiskt ska hända, och alltså jag studsar. Kan inte göra någonting ordentligt. (Jag bloggar, är inne på facebook, skriver spellista osv). Och dricker kaffe. Ur en muminkopp. Typ den absolut fantastiskt koppen för kaffedrickande någonsin för den är så lagom i storleken. När jag blir stor ska jag ha en massa krokar i mitt kök och hänga muminkoppar på dem. Så, nu vet ni.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mims

Du glömde krama om mig...

Svar: Du får en när jag kommer hem :D
Jojo

2013-06-16 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback