En höstdag.

Jag har levt örondjupt i måsten idag. Städa, damsuga, byta lakan, apoteket, samhällskunskapstäda, städa stäääääädaaaaaaaa.
 
Så jag gick ut.
 
För alltså, såg ni idag eller? Solen sken, löven blev guldgula, det var alldeles lagom kallt ute och de där weheartit bilderna på perfekt höst som inte alls stämmer för att höst är regn, kyla, elände och gråskala ända in i själen? Hela Saltis var en weheartit bild. Färgglad, ljusstark och med en himla massa kontraster och så jävla vacker att jag flera gånger bara stannade upp och njöt. Det här, det är skälet till att jag älskar hösten. Det och den varma chokladen jag fick i mig efter promenaden. Iskyla, sol och julkortsnö i all ära, men när hösten är färgglad och det luktar gott utomhus, då är det fan oslagbart.
 
 
// 1. Fotade promenaden under promenaden, osv. // 2. Giraffbebisar är officiellt gulligare än hundvalpar. // 3. Jag och Beccy diskuterar möjligheten att ha en giraff hemma (jag föreslog senare att modifiera växthormonet till pappa) // 4. Höst. //
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette Bouvin

Tror den skulle halka i trappan... Såg irl ute i naturen i Sydafrika och på Kolmården såklart, så gulliga!

2013-10-14 @ 08:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback