I dagarna.

Efter skräpvecka kom bra helg, upphörd sömnlöshet, ny säng och en snippet på One Directions nya singel. Spenderade fredag med en massa gamla, lördag kväll och söndag morgon med ett gäng nya och restrerande söndag med Josse och Södermalm. Hej livet, du är okej igen. Och så en snippet, ja. The snippet, typ. Som Josse informerade om via telefon och som jag lyssnade på och, ha ha, hej magont av ren längtan pga ny. fucking. musik. 
 
Har jag berättat om när jag gick i sjuan och inte kunde köpa Jonas Brothers musik på iTunes, och därför genomled dagarna med magont för att jag ville hem och lyssna på deras musik på youtube? Well, det hände. Tills snötäcket blev totalt och jag hittade ett paket från Amazon i brevlådan. Den skivan är helt sönderspelad, och finns nu inramad komplett med autograf från samtliga i bandet, men det är en annan historia. Jag är i alla fall astaggad på fredag då nya låten kommer (snälla läck, snälla läck, snälla läck, youtube är min bästa vän, då kan jag hålla ut tills jag kan köpa den på fredag) och det ska ta mig igenom den här veckan. Och sedan åker jag till London. Typ snart. Fuck, typ. Hur snabbt gick inte det?
 
Så den här veckan, som känns alldeles för lång trots att jag har en himla massa roligt framför mig, den ska jag ta mig igenom. Och sedan sätter jag mig på planet till min bästa stad med mitt bästa bands nya låt på repeat för att jag känner mig själv och sedan ska jag spendera all min jävla tid där och fota och umgås och äta så många Three Pound Meals från Sainsbury's att jag dör. Det är planen. Jag är nöjd med den planen. 
 
Tills jag hittar något roligare att fota kommer en hel radda dokumentation från Instagram.
 
 
//1. Hos Lessi. // 2. Vi lagar mat hos mig. // 3. Moronkaffe, alltså. // 4. Min fru, min bästa, min telefonräkning. // 5. Hej hej, vintern! // 6. Tydliga instruktioner i bildsalen. //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback