I even LOLd, man I should've known.

Jag har i convenient sammanband med påbörjat maratonplugg av samhällskunskap drabbats av sendrag så fort jag vrider på huvudet för att läsa i boken som befinner sig på bordet. Så med en dryg halvtimme kvar till sånglektionen började jag redigera en massa bilder i photoshop som har cirka noll värde för detta inlägg och till hundra procent har att göra med min totala ovilja att svara på instuderingsfrågor (sendraget lever än, though. Så lat är jag inte. Bara tillräckligt för att inte lyfta mitt as från stolen, osv). Således; bloggen, meet photoshoot outtakes and ridiculously laughing Jojo.
 
 
Note till föräldrar, farmor, och samtliga som kan tänkas uttrycka förfäran över detta //ansvarslösa// beteende: Det är lugnt. Jag har över en vecka, samt två lektioner på mig. Jag upprepar, det är väldigt, väldigt lugnt. I got this shit.
 
För förklaring till rubrik, *le click*.
 

Kommentarer
Postat av: Anette Bouvin

:D

2013-10-10 @ 09:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback