Idag i punkter.

Såatteeeeeh, idag har jag:
  • Vaknat en kvart innan jag skulle gå. (Men ändå tagit mig till skolan med både frukost och te i systemet, jag ser det som en framgång)
  • Gått på lektion. Kollat på film. Tappat fokus halvvägs genom filmen och skrivit en låt inspirerad av bakgrundsmusiken i filmen. Inklusive produktionsidéer. Melodin har jag tyvärr tappat, dock.
  • Druckit tre koppar kaffe.
  • Sjungit väldigt, väldigt mycket tillsammans med Anna.
  • Sjungit väldigt många stämmor med Anna.
  • Ändrat i en  egenskriven låt med Anna.
  • Funderat över möjligheten att gå på espressodropp.
  • Gått in fyra väggar. Ingen av vilka var glas.
  • Accepterat faktumet att den här veckan är och antagligen kommer förbli overall ganska skräp med brytningar från fantastiska människors inverkan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback