Hey wait, en skolvecka!

Då var första hela veckan på Rytmus avklarad. Jag har en MacBook Pro, ett glatt humör och en helvetisk samhällsuppgift att jobba med tills på fredag. In the meantime (mest för att klockan är halv tre och jag //borde verkligen inte vara vaken med tanke på hur lite jag har sovit de senaste dagarna//) blir det typ bara en enkel bilduppdatering. Kan även komma att upprepas under samtliga skolveckor såvida jag inte blir på åsiktshumör.
 
 
// 1. Jag och Elin kände att Sundaes med pommes was the way to go. // 2. Vi firade Rahels födelsedag på O' Learys. // 3. Det blev Gyros till lunch och Rahel skapade ett mästerverk. 4. // Och vi fick ganska mycket samhällsläxa. // 5. Rahel, Elin, jag och Nathalia premiäranvänder PhotoBooth. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback