Lördag.

Idag var en sådan dag då det tog två timmar att vakna, och huvudet kändes som ett moln. Mest för att jag fick sova ut. Min kropp är så sorgligt ovan vid tidig uppstigning och jag kan inte ha fått många timmars sömn den här veckan. Hoppas på att den vänjer sig. Snart. Jag är oändligt trött på att undvika glasväggar som liksom bara... dyker upp från ingenstans. 
 
Men det har varit en lugn morgon. Med sjukt utdragen frukost och två koppar Yorkshire Tea. Jag har spenderat en hel del med att äntligligen tömma kameran. Minneskortet blev fullt ungefär vid samma tidpunkt som mitt iPhoto började crasha vid varje användning och datorn gav upp vid inmatning direkt till bildmappen så det har liksom inte blivit av. Men nu. Nu har jag en dator, nu jävlar.
 
Tänkte lägga upp ett gäng kamerabilder från sommaren. Några. Jag har timmar av bildredigering att se fram emot. In the meantime är ni välkomna att uppskatta dagens frukost.
 
//1. Love Actually kändes som det klockrena beslutet när det fortfarande är sommarvärme ute, osv. // 2. Äggröra och Keso på rostad Pågen Guldkorn // 3. Yorkshire Tea. //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback