Rytmus.

Då var skolan igång igen då.
 
Det var en dryg månad eller mer då jag bestämde mig för att inte blogga alls för jag är en paranoid jävel. Livet brukar te sig på sådant sätt att när jag berättar om hur någonting börjar gå i mitt liv, förändras det drastiskt och så står jag där med lång näsa (typ. Mer eller mindre. Ibland). Så när jag kom tillbaka från Menton var jag tvärbestämd på att inte blogga om eller prata särskillt mycket om hur min skoljakt gick, och så var det med det.
 
Men nu är det klart, och jag har gått i flera dagar och det fucking blev Rytmus
 
Vi behöver inte gå igenom min reaktion, men den var positiv. Det var jävligt skönt att höra att ett intagningsprov som jag tyckte var fantastiskt dåligt visade sig vara en direktbiljett till mitt drömgymnasium. Livet är jävligt skönt att leva nu, osv.
 
Men jag få göra det jag tycker om, och det är kort sagt bara så himla skönt. Jag läser dock om ettan, så jag har ett himla luftigt schema eftersom jag inte kan läsa om kurserna jag redan har fått betyg i. Jag ska dra mig upp till SYVen i morgon och försöka fylla ut allting lite bättre. Men livet är på plats och jag har bokat en höstresa till London så i överlag känns det på något sätt himla okej att gå upp sju två gånger i veckan.
 
(Jag har glömt bort hur man går och lägger sig tidigt, men det är okej. Kaffe är en fruktansvärt användbar dryck i min vardag)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback