Summer picspam.

Det blir inte så många bilder från min resa till Parga. Om ni är intresserade kan ni kolla igenom den här kategorin. Kände att det kanske var roligare att få se mer från till exempel Frankrikeresan eftersom blogganet har var ganska obefintligt efter Parga.
 
 
// 1. Vackra hamnen i Parga, finaste stället på hela jorden, tror jag. // 2. Stranden precis vid said hamn. // 3. Det där landskapet, alltså. Omöjligt att få bra på bild, men fantastiskt att titta på. // 4. Var på The Script på Grönan tillsammans med Kewin, Claudia och Jennifer. // 5. Vi stod en meter från scenen, och jag var kortast i vanlig ordning. Hence, händer överallt. // 6. Helena fyllde nitton år och vi impulsbadade. // 7. I lundsjön. Det tog timmar att torka BHn. Blusen jag hade över när jag cyklade hem blev dyngsur. // 8. Vi hyrde en bil på flygplatsen i Nice. // 9. Och tog oss vidare till Menton. // 10. Åkte till Italien för att handla god mat och billig(are) likör. // 11. Hittade mycket Nutella för lite pengar. // 12. Åkte in till Cannes för att träffa Kattis. // 13. Såg chansen, tog chansen. Liam Neeson har aldrig varit så cool.  // Vi åt Paninis och drack Cola och försökte att inte dunsta bort i värmen. // 15. Det fanns många båtar i Cannes. // 16. Och ännu fler fanns det i Monaco. // 17. (Även hus. Trots att man nog skulle kunna leva lätt bra på båtarna.) // 18. Hittade irländk cider, blev både euforisk och nostalgisk. // 19. Åt en kycklingsallad, blev matförgiftad. Var utslagen i dagar. //
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette Bouvin

Kanske var ruccolan, funderar fortfarande...Fina bilder i a f:-)

2013-09-15 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback