Frågor?

Typ ibland - oftast in person, men ibland via facebook - kan jag få frågor som gäller:
 
1) Min egna ångest/depression
 
2) London (Hur, var, varför? Men framförallt hur bör en själv bära sig åt för att komma dit?)
 
3) Tips kring ångest och stress.
 
Och jag undrar helt enkelt om det är fler som undrar? Isåfall får ni jättegärna droppa en kommentar här eller kontakta mig på facebook. Eller så ba kallar vi detta en ren och skär frågestund och så är det bara att ställa frågor.
 
(Nu har jag väl inte sådär fasligt många läsare per dag så jag tror inte detta blir superlyckat, men har man en fråga är man välkommen att ställa den i ett tag framöver)
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Skulle du vilja komma hit o dricka typ asgod varm choklad eller té på onsdag? :) Vi kan baka nått muuuums

Svar: Mkt bra fråga. Onsdag är inte världsbäst. I helgen däremot, det vore toppen. <3
Jojo

2014-02-03 @ 22:01:05
Postat av: Anonym

åh :) lördag ska jag hänga på willys så söndag?

Svar: Naj :( uppsattsskrivning för min del då :(
Jojo

2014-02-06 @ 23:12:59
Postat av: Helena

Helena XD

2014-02-06 @ 23:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback