Lefkas 2014, dag 3.

Det är dag tre på Lefkas och dag tre av Jojo äter för mycket och har ingen förutom sig själv att skylla på. De goda nyheterna är att jag kommer känna mig som en kung när jag kommer hem och inte är en ballong. Tills dess tänker jag fanimig njuta av att det är semester och hinka i mig iste, Breezer och färsk frukt. Men eh. Om jag kunde få bukt med den där vanan jag har att liksom... conveniently glömma bort min laktosintollerans så vore det ganska trevligt.
 
Vi åkte in till Katsiki Beach idag, also known as det jag minns bäst av Lefkas sist jag var här. Det var verkligen precis som jag mindes det - bara det att vi åkte innan högsäsong förra gången. Det kryllade verkligen av folk där idag, ett tag trodde vi att vi inte skulle få någon parkering. Men vi spenderade hela dagen bland stenarna och havet och jag trodde jag skulle i eftermiddagssolen. Det var gassande sol och svetten rann. Trots det har jag bara bränt mig lite grann på öron (från första dagen) och en bit på axlarna. Och fått en ganska rejäl solbränna för Jojo dag tre i Grekland. Jag fortsätta min sträckläsning av Sagan om Ringen och gå och lägga mig. Det blir en lång dag i morgon också.
 
// 1. Vi åt melon med sked och spelade kortspel på mitt och Beccys hotellrumsgolv. // 2. En vykortsstrand //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback