I hear them all say I'm going crazy but I don't give a fuss.

Det går inte jättefantastiskt med pluggandet idag. Okej, nu var jag orättvis mot mig själv, jag har mindmappat all fakta jag kunde hitta om Rwanda från Levande Historia och en del från Landguiden, men Landguiden har extremt mycket mer fakta och jag skulle vilja vara klar med mina mindmaps från Landguiden idag. Så jag slipper dö under helgen. Men eeh. Sedan jag kom hem har mitt studietempo typ varit obefintligt och det stämmer inte överens med min plan att kunna stänga av datorn vid tio på skoldagar så man kan försöka somna innan tre.
 
Så nu förbrukar jag en hel del papper i form av utskrifter från landguidens hemsida, istället. Så jag kan stänga av datorn i alla fall. Det har varit en bra dag i skolan i alla fall. Flöt runt och pratade med människor, hade utvecklingssamtal och umgicks med denna helvetiska uppsats. Jag vill bara att det ska vara fredag nästa vecka, så den kan vara klar och jag kan andas ut. Tills nästa arbetsområde. Whyyyyyyyy.
 
Men.. eeh. jaa. Jag har fått två par nya skor. Fel, förresten. Jag har fått ett par och köpt ett par och bland flera grejer en kjol som jag typ vill gifta mig med. I. Both. Both is good. Så nu är jag 100% redo för våren. Except for hur jag inte har kollat upp när jag bör börja ta mina allergimediciner. Men eh. Det är nog snart. Nu när jag tänker på det kanske det är fantastiskt att jag har fått den här tunga uppsatsen innan pollensäsongen är igång för då är det nog kört. Tror jag.
 
Näe, alltså. Om man skulle bita tag i landguiden, då?
 
 
//1. Nina Nesbitt's skiva kom ut och jag mådde fantastiskt av detta faktum. // 2. Bakade kladdkaka yeah yeah. // 3. Våren kom när jag och Kattis kollade på Frozen. // 4. Jag mindes Starbucks och the struggle med mitt namn. // 5. Det har ätits en hel del semlor. // 6. Jag började en gång för alla mindmappa upp all fakta om Rwanda. // 7. Skulle åka skidor och så var byxorna komiskt förstora. // 8. Åkte upp till Romme och såg en Dalahäst påvägen. // 9. Köpte ny skidutrustning för 600 kronor och var stört jävla nöjd. // Köpte sminkborstar och lekte med gratissmink från diverse tidningar. // 10. Min banan såg miserabel ut. // 11. Nina fucking Nesbitt ba skrev till mig på twitter. //
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Gissar att björksäsongen drar igång tidigt i år, så börja med medicinerna nu, tycker jag. Bättre lite för tidigt än lite för sent.
Och du fixar uppsatsen. Tänk Ron istället för Hermione, så lägger du ribban lite mer lagom. ;)

2014-03-05 @ 13:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback